اهدای تجهیزات بهداشتی از سوی خیرین به مرکز جامع خدمات سلامت روستای دوین

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: یک سری تجهیزات بهداشتی توسط خیرین به مرکز جامع خدمات سلامت روستای دوین این شهرستان اهدا شد.

«معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به اهدای تجهیزات بهداشتی از سوی خیرین به مرکز جامع خدمات سلامت روستای دوین، اظهارداشت: این تجهیزات پزشکی توسط ورثه یکی از خیرین شیروان به مرکز جامع سلامت روستایی دوین اهدا شده است.

 


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: فرزندان مرحوم «اکبری» تجهیزات اهدایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال که شامل دستگاه نوار قلب EkG شش کاناله، دستگاه اتوکلاو ۲۵ لیتری جهت استریل وسایل پزشکی و یک عدد ترالی اورژانس را اهدا کردند.

 

وی گفت: ورثه مرحوم حاج محمد اکبری (از معلمان پیشکسوت)، همزمان با چهلمین روز درگذشت وی، هزینه های مراسم آن مرحوم را صرف خیریه و خرید تجهیزات پزشکی کرده و به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دوین اهدا کردند.

 

هاشمی ضمن تشکر از نیت خیرخواهانه خیرین سلامت و نقش بارز خیرین در ارتقاء نظام سلامت، خواستار توجه بیشتر روسای مراکز به کمک های خیرین و استفاده از ظرفیت آنها در تجهیز و نوسازی مجموعه های بهداشتی شد.

 

وی بیان کرد: همچنین در فروردین ماه امسال، خیران سلامت شهرستان شیروان با اهدای کمک‌های خود، زمینه خرید دو دستگاه کمک‌تنفسی (BIPAP) برای بیماران کرونایی و ماسک‌های مخصوص آن را فراهم کردند.

 

وی اظهارکرد: این اقدام خیرخواهانه به همت خانم دکتر ملیحه سودانه، متخصص قلب در شهرستان، ۴۲۰ میلیون ریال کمک خیران سلامت برای خرید اقلام کمکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی این شهرستان جمع آوری شده است که این دو دستگاه کمک تنفسی با هزینه ۲۹۰ میلیون ریال از همین محل خریداری شده است.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن ۴۰۰ عدد ماسک اف اف پی ۲ برای پرستاران بخش کرونا و ۶۰ لباس مخصوص برای حفاظت پرستاران بخش های کرونا در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان تهیه شده و ۱۰ عدد پالس اکسیمتری انگشتی نیز از همین محل سفارش داده شده که تا چند روز آینده وارد شهرستان خواهد شد.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان از شهروندان نوعدوست و خیر این شهرستان درخواست کرد که در حد توان به مجمع خیرین سلامت کمک های خود را به شمار کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۶۲۰  به نام شورای خیرین سلامت شیروان واریز کنند.

 

وی با تقدیر از تمامی خیران شهرستانی که به صورت گمنام در تهیه این اقلام مورد نیاز همت کردند، بیان کرد: آن دسته از خیران که به صورت تلفنی و حضوری برای کمک رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند، در صورت داشتن برنامه تهیه اقلام به مراکز درمانی به صورت رسمی به آنان اعلام خواهد شد.

کد خبر 933830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha