۴ هزار پرس غذا به همت مهدیه شیروان بین نیازمندان توزیع شد

امام جمعه شیروان گفت: مهدیه شیروان در ماه مبارک رمضان، چهار هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرد.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان بیان داشت:️ آیین پخت غذای گرم و توزیع چهار هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توسط مجتمع بزرگ مهدیه شیروان یکی از اقدامات ارزشمند برای خانوارهای محروم بوده است.

 


امام جمعه شیروان گفت: انشاءالله به همت خدا و مردم عزیز شهرستان شیروان این کار خدا پسندانه همچنان ادامه خواهد داشت و روزهای جمعه ظهر بین نیازمندان پخش خواهد شد.

 


حجت الاسلام تکمیلی خاطرنشان کرد: مردم جهت اهدای کمک های نقدی یا غیر نقدی خود می توانند به صورت تلفنی و حضوری ارتباط برقرار کنند.

 


وی اظهار داشت: همچنین اخیرا کمک های مؤمنانه پایوران آموزشگاه نظامی شهید هاشمی نژاد شیروان به دست نیازمندان رسید.

 


وی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه به همت پایوران پادگان در قالب تعداد ۳۵ بسته موادغذایی به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال تهیه  و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد که این امر خداپسندانه در طی سال تداوم خواهد داشت.

 


امام جمعه شیروان همچنین گفت:  ۱۱ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان این شهرستان در شب‌های قدر توزیع شد.

 


وی اظهار داشت: گروه های جهادی و گردان های پنج و شش امام حسین (ع) و شماری از نیکوکاران و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در آشپزخانه مهدوی غذای گرم پخت و پز و بین نیازمندان شهر توزیع می کردند.

 

 


وی گفت: این نهاد بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، با همکاری و همیاری نهادها، در راستای رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته‌های غذایی و همچنین غذای گرم در بین آسیب دیدگان از کرونا و افرادی که معیشت و شغل آنها با شیوع کرونا دچار مشکل شده را در اولویت کاری خود قرار داده است.


 

کد خبر 933867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha