آئین های گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در استان اردبیل برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی اردبیل با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «ولی نظرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مصلی اردبیل با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این آئین در شهرستان ها نیز در مصلی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: امام خمینی (ره) یک الگوی اسوه در بین اقشار مختلف مردم است و حتی نوجوانان و جوانان امروز نیز با آرمان های امام راحل تجدید پیمان بسته اند و این یک افتخار برای امت اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام نظرپور افزود: 14 خردادماه روز ارادت عاشقان به آن یار سفر کرده است و با حضور در آئین های گرامیداشت تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) بسته خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا برپایی آئین های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) محدود خواهد بود و امیدواریم با پایان بیماری کرونا بتوانیم از سال آینده شاهد برنامه های باشکوه تر باشیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص منش و شخصیت امام خمینی (ره) از طریق فضای مجازی از جمله فعالیت های ارادت مندان آن حصرت خواهد بود و  نیز برنامه های فرهنگی و هنری خود را از طریق فضای مجازی پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 933880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha