فعالیت‌های قرآنی را در فضای مجازی ادامه می‌دهیم/ بعد از عادی شدن شرایط هم از این فضا استفاده می‌کنیم

توپچی با بیان اینکه هنوز برای از سرگیری فعالیت‌های حضوری فرهنگ‌سرای قرآن تصمیم‌گیری نشده است، گفت: برنامه‌ها در فضای مجازی دنبال می‌شود و درصدد هستیم بعد از بازگشت به شرایط عادی هم بخشی از فعالیت‌ها از این طریق دنبال شود.

«علی اکبر توپچی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پیشنهاداتی مطرح شده است مبنی بر اینکه برخی فعالیت های فرهنگسرای قرآن در فضای مجازی انجام شود.

 

رییس فرهنگسرای قرآن با بیان اینکه برنامه ها و کلاس های آموزشی این مجموعه همچنان به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: فرهنگسرای قرآن زیرمجموعه بخش فرهنگی است؛ بنابراین تصمیم گیری برای از سرگیری فعالیت آن به صورت عمومی رخ خواهد داد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و طبق تصمیم ستاد ملی کرونا برخی از برنامه ها به صورت حضوری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا زیرساخت های لازم برای استفاده از فضای مجازی را در فرهنگسرای قرآن تقویت کنیم، گفت: نقاط منفی در شرایط شیوع کرونا زیاد بود اما باعث شد تا دایره فعالیت ها و کیفیت کار در فضای مجازی در حوزه قرآنی افزایش یابد.

 

توپچی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت به شرایط عادی نیز بخشی از فعالیت های فرهنگسرای قرآن در حوزه آموزش، تبلیغات و مسابقات فرهنگی همچنان در فضای مجازی دنبال می شود.

 

رییس فرهنگسرای قرآن تاکید کرد: بُعد مسافت، سرعت و دسترسی آسان به فضای مجازی این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند از آموزش های قرآنی، مسابقات فرهنگی و فعالیت های قرآنی از طریق فضای مجازی بهره مند شوند.

 

توپچی یادآور شد: آیات امیدبخش قرآن کریم، نمایشگاه مجازی پوستر، مسابقات ۳۰ کرسی تلاوت قرآن کریم، پاسخ به شبهات از جمله برنامه های قرآنی است که به صورت مجازی اجرا شده اند.

کد خبر 933887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha