مفتی قدس اقدام صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی و مسجدابراهیمی را محکوم کرد

مفتی قدس اقدام صهیونیست ها علیه دو مسجد ابراهیمی و مسجدالاقصی را محکوم کرد و از فلسطینی ها خواست حضور پررنگی در مساجد داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الغد»، شیخ «محمد حسین»، مفتی کل قدس و فلسطین و خطیب مسجدالاقصی اقدام صهیونیست ها علیه مقدسات فلسطین، مسجد الاقصی و مسجد ابراهیمی را محکوم کرد.

 

 

وی افزود: یکی از اقدامات آن ها، حمله به رواد مسجدالاقصی در «باب الاسباط» بوده است.

 

شیخ محمد حسین همچنین اقدام مقامات صهیونیستی در ممنوعیت پخش اذان از مسجد ابراهیمی و منع نمازگزاران در اقامه نماز را که حق آنان محسوب می شود، محکوم کرد.

 

مفتی کل فلسطین با اشاره به اینکه مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی متعلق به مسلمانان است، نسبت به ادامه هتک حرمت صهیونیست ها به مقدسات اسلامی هشدار داد و گفت: این اقدامات جنگ دینی به راه می اندازد و منطقه را ملتهب می کند.

 

از سویی دیگر، شیخ محمد حسین، بازداشت شیخ «عکرمه صبری»، رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین را محکوم کرد و گفت: مقامات رژیم صهیونیستی به شکل بی سابقه ای شخصیت های برجسته ما را هدف قرار داده اند تا با فشار وارد کردن بر آنها، آنان را به سکوت بکشانند.

 

وی تصریح کرد: این سیاست هرگز جواب نخواهد داد، مردم قدس، زن، مرد و جوان تسلیم خواسته های صهیونیست ها نخواهند شد و از مقدسات خود دفاع خواهند کرد و مسئولیت آن را به هر شکلی که باشد، می پذیرند.

وی در ادامه از مردم فلسطین خواست برای مقابله با اقدامات صهیونیست ها، حضور پر رنگی در مسجد ابراهیمی و مسجدالاقصی داشته باشند.

کد خبر 933934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha