عملکرد فرهنگی و هنری کانون های مساجد استان اردبیل ممتاز است

حجت الاسلام ارزانی در ارتباط زنده با مراسم رونمایی از صفحه استانی اردبیل در پورتال اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» گفت: عملکرد فرهنگی و هنری کانون های مساجد استان اردبیل ممتاز است و در «رویداد ملی فهما» جزو سه استان برتر کشور را معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی» امروز (11 خردادماه) در ارتباط زنده با مراسم رونمایی از صفحه استانی اردبیل در پورتال اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد استان اردبیل ممتاز است و در «رویداد ملی فهما» جزو سه استان برتر کشور را معرفی شدند.

 

مشاور وزیر ارشاد و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: پایگاه اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» با هدف تمرکز اخبار کانون های مساجد و نشان دادن عملکرد این قشر مسجدی است.

 

حجت الاسلام ارزانی یادآور شد: گام های موثر و همکاری سازنده فعالان کانون های مساجد نشان داد که مساجد در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری کشور پیشگام و مقدم است.

 

در ادامه این ارتباط زنده، «پروین داداندیش» اظهار داشت: مسجد پایگاه بزرگی برای ارائه الگوهای مناسب رفتاری در مقابله با آسیب های اجتماعی است و از این ظرفیت کانون های مساجد باید بهره برداری شود.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی افزود: افتتاح این پایگاه اطلاع رسانی را برای همکاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نیز به فال نیک می گیریم.

 

داد اندیش تاکید کرد: شهرستان پارس آباد به عنوان یکی از مناطق پایلوت در زمینه پژوهش برای کاهش آسیب های اجتماعی انتخاب شده است و امیدواریم فعالان کانون های مساجد این شهرستان بتوانند در این فعالیت پژوهشی همکاری سازنده ای با فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.

 

این مقام مسول اعلام داشت: مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی باید جزو اولویت های اساسی مدیران مسئول مساجد باشد تا بتوانیم شاهد اثرگذاری از سطح محلات در بین نوجوانان و جوانان باشیم.

کد خبر 934010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha