تعامل و همکاری رمز موفقیت در هر کاری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، رمز موفقیت در هر کاری را تعامل و همکاری دانست و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با تعامل و همکاری در پیشبرد اهداف خود باید گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(11 خرداد) در همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان و رونمایی از ستاد خبری مساجد استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: تعامل و همکاری در هر زمینه ای رمز موفقیت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید راه تعامل با یکدیگر را یاد بگیریم، خاطرنشان کرد: در مساجد نمازگزار، امام جماعت، کانون فرهنگی هنری، بسیج و هیئت امنا باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.

 

وی در زمینه بودجه های فرهنگی اظها داشت: جذب بودجه فرهنگی به یک همت خاصی نیازمند است، باید تعامل را در استان تقویت سازیم و یکی از عقب ماندگی های استان از جهت اقتصادی و فرهنگی همین است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: با بهره مندی از ظرفیت های درون و بیرون استان باید بودجه لازم را برای انجام کارهای فرهنگی جذب کنیم و در راه و هدفی که برای ما طراحی شده است، گام های استواری برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه شهیدان راه خود را به ما سپردند، بیان داشت: برای ادامه راه شهدا باید تلاش کنیم و مسئولیت ها را به خوبی انجام دهیم، با همه سختی ها باید به راه خود ادامه دهیم و در عین حال تدابیر لازم را پیش بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: در مرکز استان و در دیگر شهرستان ها در کانون های مساجد باید کمیسیون هایی شکل بگیرد و مشکللات و راهکارها ارائه شود و در این راستا به سمت پیشرفت گام برداریم.

 

وی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است که هرگاه مدیران ما انقلابی و فعال بودند و با توکل به خدا گره ها باز شده است و هر جایی که مدیر کوتاهی کرده، غیر انقلابی بوده و ضعیف بوده است کار یا انجام نشده و یا از مسیر اصلی خود منحرف شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: نماینده ولی فقیه مدیر نیست نماینده ولی فقیه نباید بیگانه از کارها باشد و نباید به جای مدیر امضا کند، بلکه باید مطالبه گر باشد و مطالبه مردم را از مدیر بخواهد و مشکلات مدیران را انتقال دهد.

 

وی اذعان داشت: با تعامل و همکاری و یاری خدا همه مسائل و مشکلات حل خواهد شد و باید همه در کنار هم تلاش کنیم آینده بهتری برای استان رقم بزنیم.   

کد خبر 934016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha