تشکیل کمیسیون های ویژه رسیدی به مشکلات کانون های مساجد ضروری است

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه وحدت و همدلی، گفت: تشکیل کمیسیون ویژه در خصوص رسیدگی به کانون های فرهنگی هنری مساجد ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احمد رضا شاهرخی»، امروز(11 خرداد) در همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار داشت: تقویت وحدت و همدلی مهم ترین رمز موفقیت و پیشبرد اهداف و برنامه هاست.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل بین ارکان مساجد بیان کرد: ارکان مساجد با وحدت و همدلی در راستای تقویت فرهنگ دینی و تعالی دین مقدس اسلامی تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت تلاش برای رفع مشکلات مساجد، گفت: باید از ظرفیت های استانی و برون استانی برای تقویت برنامه های مسجد محور و رفع مشکلات و دغدغه های مساجد بهره گرفته شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت حمایت سایر ارگان ها و نهاد ها از فعالیت مسجد محور، افزود: با توجه به اعتبار اندک کانون های فرهنگی هنری مساجد، اختصاص بودجه های استانی در کنار اعتبارات ملی برای تقویت برنامه های مسجد محور ضروری است.

 

وی  با بیان اینکه مسجد سنگر مقدس اسلام است، افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مسجد باید با تلاش روز افزون  و به کار گیری تدابیر ویژه در راستای تحقق اهداف شهدا و انقلاب اسلامی در مساجد تلاش کنند.

 

حجت الاسلام شاهرخی  با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیسیون های تخصصی مساجد در استان و شهرستان ها، افزود: تشکیل این کمیسیون می تواند بستری برای بررسی و رفع مشکلات باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در این کمیسیون ها مشکلات و راهکارها ارائه می شود، اظهار کرد: با توجه به مصوبات  این کمیسیون ها در خصوص رفع  مشکلات و برنامه ریزی برای تقویت برنامه های مسجد محور تلاش خواهد شد.

 

کد خبر 934047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha