پشتیبانی از عملیات اطفاء حریق در تنگ شیخ بهبهان ادامه دارد

خدادادی گفت: با ادامه حریق در منطقه تنگ شیخ بهبهان نجاتگران هلال احمر کماکان پشتیبانی از عملیات اطفاء را در دستور کار خود دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (یکشنبه 11 خرداد) در جمع خبرنگاران، به اقدامات هلال احمر در خصوص مهار آتش در منطقه تنگ شیخ بهبهان خبر داد و اظهار کرد: با ادامه حریق در منطقه تنگ شیخ بهبهان نجاتگران هلال احمر کماکان پشتیبانی از عملیات اطفاء را در دستور کار خود دارند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: پس از گذشت چند روز از آغاز حریق در کوه خائیز در منطقه تنگ شیخ شهرستان بهبهان کماکان عملیات مهار آتش در این منطقه ادامه دارد و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر نیز در حال ارائه خدمت در منطقه هستند.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر حضور سه تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر، بالگرد این جمعیت نیز بار دیگر جهت تسریع در عملیات اطفاع حریق به پرواز درآمده است.

 

خدادادی اضافه کرد: در جمعیت هلال‌احمر خوزستان تا پایان مهار حریق همچون سوانح گذشته با تمام توان خود در کنار مردم و عوامل پر تلاش سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان خواهیم ماند و از هر گونه کمکی مضایقه نخواهد شد.

 

لازم به ذکر است، در پی آتش سوزی در کوه خائیز بهبهان، عملیات اطفاء حریق در سه منطقه جنگلی شیخ تنگ از توابع شهرستان بهبهان، مگران ۳ از توابع شهرستان شوش و بیشه‌زار جنت‌مکان از توابع شهرستان گتوند به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر خوزستان در حال اجراست.

 

کد خبر 934144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha