جهاد کشاورزی مجموعه  ارزشمندی در زمینه اقتصادی کشور است

آیت الله حسینی جهاد کشاورزی را از بعد اقتصادی، رگ حیاتی کشور دانست و گفت: جهاد کشاورزی مجموعه بسیار ارزشمندی در زمینه اقتصادی کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» شامگاه امروز (11 خرداد) در نشست با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: جهاد کشاورزی از بعد اقتصادی، رگ حیاتی کشور محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای ارزشمندی با سابقه و انگیزه های دینی و انقلابی در جهاد کشاورزی خدمت می کنند.

 

وی یادآور شد: سپاه و جهاد سازندگی در اوایل انقلاب و بعد از آن پا به پای یکدیگر فعالیت های ارزشمندی برای ایران اسلامی در زمینه های آب رسانی، برق رسانی، احداث جاده، کارهای فرهنگی، خدماتی و ... انجام دادند.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه جهاد سازندگی با روحیه انقلابی و ارزشی شکل گرفت و تحول ارزنده ای در جامعه ایجاد کرد، ادامه داد: در مقطعی بنا بر مصلحت کشاورزی و جهاد سازندگی ادغام شد و تقسیم کار صورت گرفت.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون جهاد کشاورزی مجموعه بسیار ارزشمندی در زمینه اقتصادی کشور محسوب می شود.

 

وی تاکید کرد: با توجه به مهم بودن بحث اقتصاد برای کشور و ایجاد اشتغال، مقام معظم رهبری هر سال شعار تولید، اقتصاد، رونق تولید، جهش تولید و ... را مطرح می کنند.

 

آیت الله حسینی اضافه کرد: از طرفی دشمنان هم اکنون تمرکز خود را بر حوزه اقتصاد کشور و ضربه زدن به آن متمرکز کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ما در مقابل جبهه نفاق و کفر قرار داریم و افراد مقابل این جبهه باید با روحیه معنوی و ایثار فعالیت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ایران اسلامی در هر نقطه ای با روحیه ایثار، معنویت و انقلابی گری فعالیت کردند، موفق بودند.

 

آیت الله حسینی عنوان کرد: وقتی قرار است جامعه ای اداره شود، نظم، انظباط، وجدان کاری و ... می تواند جامعه را متعالی و به جلو ببرد.

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه باید روحیه و فضای معنوی و همچنین اخلاقی برای افراد ایجاد کنند و با برنامه های اخلاقی، سیاسی و دینی انگیزه ها را تقویت کرده و بالا ببرند.

 

وی ارشاد و هدایت مسئولان در مسیر انقلاب و ارزش ها را مهم دانست و گفت: برای حفظ شان و جایگاه کارمندان و اخلاق آنها باید تلاش کرد.

کد خبر 934226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha