ویژه برنامه های کانون های مساجد به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری ویژه برنامه های کانون های منتخب مساجد استان اردبیل به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله ۱۵ خرداد ماه خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون های منتخب مساجد استان اردبیل ویژه برنامه هایی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد ماه برگزار خواهد کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری طرح تلاوت نور طی هفته جاری به نیت شادی روح پرفتوح امام راحل و شهدای 15 خرداد نیز از دیگر برنامه های قرآنی به همین مناسبت است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: فضاسازی و نصب پلاکارد به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد ماه و مزین کردن مساجد به سخنان امام خمینی (ره) از دیگر اقدام های صورت گرفته به همت فعالان کانون های مساجد است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: مشارکت در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد و برپایی برنامه های فرهنگی و سوگواری از طریق شبکه های مجازی کانون ها نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و حضور در مزار شهدا برای غبارروبی از جمله برنامه های فرهنگی با حضور اعضای کانون های مساجد خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری محدودیت های در برگزاری مراسم در برخی از کانون ها وجود دارد که امیدواریم این مسئله به زودی و با مدد الهی رفع شود تا بتوانیم برنامه های فرهنگی و دینی را با فراخ بیشتر انجام دهیم.

 

سقاء بیان کرد: بسته های معیشتی آماده شده توسط کانون ها نیز در قالب طرح ملی «راهکار» و «کمک های مؤمنانه» در اختیار خانواده های نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا قرار خواهد گرفت.

کد خبر 934318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha