اعضای کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) آستارا به اردوی تفریحی اعزام شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا از اعزام اعضای این کانون به اردوی تفریحی و آموزشی خبر داد.

«رضا معاشرتی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: ۲۲ نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا به اردوی تفریحی و آموزشی اعزام شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا با اشاره به اینکه این اردوی تفریحی و آموزشی در مدت ۲ روز برگزار شد، افزود: نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) در این اردوی ۲ روزه به پارک جنگلی بی بی یانلو و روستای سرسبز هودول اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با یک دستگاه مینی بوس به این سفر تفریحی و آموزشی اعزام شدند، تصریح کرد: این اردوی تفریحی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین اعضا و تشویق اعضای کانون و فعالین مسجد و جذب بیشتر اعضاء به مسجد برگزار شد.

 

معاشرتی، آموزش نوجوانان و جوانان برای کارهای گروهی و تیمی را از دیگر اهداف برگزاری این اردو دانست و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این اردو آموزش دادن اعضای کانون و بسیجیان در فضای آزاد با توجه به بسته بودن مسجد به علت شیوع کرونا ویروس بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا تصریح کرد: آسیب شناسی و حل مشکلات نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی و هنری و بسیجیان پایگاه شهید عظیم نوروزی و درد و دل کردن با آنان در دل طبیعت از دیگر اهداف برگزاری این اردو بود.

 

معاشرتی اعلام کرد: این اردو به همت کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و با مشارکت پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا برگزار شد.

کد خبر 934337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha