ستاد هماهنگی و مشورتی امور خیریه  راه اندازی شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری ستاد مشورتی و هماهنگی امور خیریه در استان اردبیل با حضور موسسات خیریه مردمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، حجت ‌الاسلام‌ «مهدی ستوده» در جلسه ستاد مشورتی و هماهنگی امور خیریه استان اردبیل با حضور مدیران موسسات خیریه مردمی اردبیل گفت: یکی از مأموریت‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه، جاری نمودن ثمرات و برکات سنت حسنه وقف از طریق ترویج امر خیر و خدمت به نیازمندان است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه به هیچ عنوان اوقاف حق ندارد تغییر در نیات واقفین انجام دهد، ادامه داد:  موقوفات در سازمان اوقاف پایه اساسی است و توجه به آن ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور آمال و آرزوهای متولیان و واقفین مبنی بر اینکه به نیازمندان کمک شود شکل گیری مرکز امور خیریه در سازمان در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت مؤسسات و تشکل‌های خیریه به‌منظور هم‌افزایی و تسهیل امور برای خدمات‌دهی هر چه بهتر و سریعتر به نیازمندان و محرومین در راستای حمایت هدفمند از افراد و خانواده‌های مستحق با رعایت عزت و کرامت انسانی با رویکرد توانمندسازی این قشر از جامعه، از ضروریات این امر مهم است.

 

حجت‌الاسلام‌ ستوده افزود: ساماندهی و جمع بندی منابع مرتبط موقوفات استان، مشارکت های متولیان و اصحاب وقف، نذورات و کمک‌های هیئت امنای بقاع متبرکه و کمک های خیرین از اهداف مهم این ستاد است.

کد خبر 934350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha