برنامه های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در ایلام تشریح شد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به برنامه های ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در این استان، گفت: تبیین آرمان های بلند امام راحل محور این برنامه ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام حجت الاسلام «علی چراغی پور» صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مراسمات ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و همچنین شهدای قیام خونین 15 خرداد سال 42 با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت ویژه ای برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم های بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در سطح استان با وجود محدودیت های ناشی از  شیوع ویروس کرونا در کشور و  استان، اتخاذ شده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام  با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا سه شنبه 13 خرداد ماه با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در محوطه اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهر ایلام آغاز می شود، افزود: در این برنامه با حضور مسئولان و نهادهای فرهنگی و اجرایی با آرمان های امام راحل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تجدید میثاق می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره با بیان اینکه فضاسازی محیطی سطح معابر و خیابان های شهر ایلام نیز از روزهای گذشته و با همکاری شهرداری ایلام انجام شده است، گفت: بیش از 2 هزار پوستر ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد در سطح ناوگان حمل و نقل عمومی استان توزیع و نصب می شود.

 

وی یادآور شد: آئین رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) اثر یکی از هنرمندان برجسته استان ساعت 11 صبح روز سه شنبه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام  برگزار می شود، همچنین مسابقه فرهنگی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) و همچنین ویژه قیام خونین 15 خرداد به صورت جداگانه در سطح فضای مجازی و کانال های خبری استان از فردا با مهلت  3 روزه برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام  با اشاره به پخش زنده بیانات ارزشمند و مهم  رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق سیستم های صوتی سطح شهر ایلام در ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 14 خردادماه، گفت: این برنامه یکی از مهم ترین برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در استان محسوب می شود و تمهیدات لازم برای اجرای آن در مرکز استان فراهم شده است.

 

چراغی پور در پایان با تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی در راستای تبیین آرمان های مقدس امام راحل و نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالان فضای مجازی استان در راستای اطلاع رسانی به موقع و تأثیرگذار مناسبت های مختلف و تنویر افکار عمومی به ویژه نسل جوان جامعه نسبت به اهمیت بزرگداشت وقایع تاریخ انقلاب اسلامی و تبیین آرمان های امام راحل نقشی بسیار تاثیرگذار دارند.

 

 

کد خبر 934427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha