مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار می‌شود

حجت الاسلام صفری گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی در امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «حسن صفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) شهر لاهرود برگزار می‌شود.

 

امام جمعه شهر لاهرود تصریح کرد: این مراسم نورانی و معنوی به همت دفتر امام جمعه و حوزه مقاومت بسیج شهدای شهر لاهرود و با همکاری و مشارکت هئیت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (علیه السلام) این شهر روز سه شنبه 13 خرداد ماه ساعت 11 قبل از ظهر برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: آیین تجلیل و تکریم از خیرین بخش لاهرود که رزمایش «کمک مؤمنانه» در ماه مبارک رمضان مشارکت داشتند از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

 

حجت الاسلام صفری خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی شیوع بیماری در سطح جامعه برنامه های سوگواری با محدودیت در این شهر برگزار خواهد شد تا زمینه پیشگیری از شیوع این بیماری فراهم شود.

 

امام جمعه شهر لاهرود افزود: امام در تمام دوران مبارزه و مجاهدت در راه پیروزی انقلاب اسلامی بر پایه تکلیف اسلامی و آموزه های قرآن و عترت حرکت کرد و خود را خدمتگزار مردم می دانست.

کد خبر 934437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha