۵۰۰ عدد مرغ منجمد در بین نیازمندان توزیع شد

حسین زاده گفت: ۵۰۰ عدد مرغ منجمد که با مشارکت خیرین محله و فعالان کانون تهیه شده بود در بین نیازمندان توزیع شد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 500 عدد مرغ منجمد که با مشارکت خیرین محله و فعالان کانون در قالب طرح ملی «راهکار» و «کمک مؤمنانه» تهیه شده بود در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) تصریح کرد: این بسته معیشتی با همکاری خیرین محله و فعالان کانون تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: چنین حرکت خیرخواهانه و خداپسندانه در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص کمک به اقشار نیازمند انجام می شود و از همه خیرین دعوت می شود تا با حمایت از این برنامه ها کمک های خود را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهند.

 

حسین زاده یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا به همت خیرین در این کانون برای حمایت از خانواده های نیازمند آغاز شده و این روند تا زمان مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) تاکید کرد: این اقدام های خیرخواهانه نیازمند یاری بیش از پیش خیرین است و تاکنون توزیع اقلام غذایی و بهداشتی با حمایت خیرین صورت گرفته است.

 

حسین زاده افزود: امیدواریم بتوانیم به مدد الهی تا زمان پایان بیماری کرونا بتوانیم خدمتگزار صادق برای خانواده نیازمند باشیم.

کد خبر 934448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha