فرهنگسازی برای برندهای عفاف و حجاب از اهداف ماست

مدیر اجرایی مرکز نوآوری و شتاب دهی رایمون با اشاره به ویژگی های سامانه حجاب گفت: بحث تولید محتوا برای برندها و محصولات یکی از اهداف ماست که می خواهیم برای محصولات حجاب و عفاف فرهنگ سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب امروز دوشنبه 12 خرداد با حضور سید مهدی جوادی، رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب کشور ، میثم نژاد رمضانی عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب کشور و علیرضا حقیقی، مدیر اجرایی مرکز نوآوری و شتاب دهی رایمون در خبرگزاری مهر برگزار شد.

 

در این نشست «علیرضا حقیقی»، مدیر اجرایی مرکز نوآوری و شتاب دهی رایمون گفت: ایده شکل گیری این سامانه از سوی مرکز نوآوری و شتاب دهی رایمون با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد فرمان امام و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در بحث کرونا بوجود آمد و در کمتر از 3 ماه به اجرا تبدیل شد.

 

وی افزود: در این مدت 15 نفر بر روی پروژه سامانه https://hijab99.ir/ کار کردند و بیش از 30 سایت داخلی و خارجی رصد شد و مزایا و معایب آنها بررسی شد و در نهایت این سایت تایید شد.

 

مدیر اجرایی مرکز نوآوری و شتاب دهی رایمون اظهار کرد: این سامانه از نظر محتوا و امکانات قابلیت زیادی دارد و از درگاه های امنی برخوردار است، هاست آن امن است و ما شبانه روز در حال بررسی سایت هستیم و مدل های ارایه محصول را بهینه سازی می کنیم.

علیرضا حقیقی خاطر نشان کرد: ما در فاز اول دسترسی هایی را برای برند های محصولات عفاف حجاب که انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب کشور معرفی می کند فراهم کردیم، در فاز بعدی می خواهیم طراحان را نیز به این سایت اضافه کنیم.

 

وی تصریح کرد: بحث تولید محتوا برای برندها و محصولات یکی از اهداف ماست که می خواهیم برای برای محصولات حجاب و عفاف فرهنگ سازی کنیم ، امیدوارم این تلاش ها به ثمر بنشیند.

کد خبر 934502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha