بازگشایی شعبه های دارالتحفیظ «الهادی (ع)» با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» از بازگشایی شعب این موسسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فراهم کردن تمهیدات لازم در ضدعفونی کردن محل برگزاری کلاس ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «حسن عزیزی نیا»، امروز (دوشنبه 12 خرداد) از بازگشایی شعبه های موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)»، خبر داد و گفت: سلامت قرآن پژوهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولان شعبه های این دارالتحفیظ باید به صورت روزانه نسبت به ضدعفونی کردن مراکز قرآنی اقدام کنند.

 

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)»، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در معاونت آموزش مرکز مدیریت، تا اطلاع ثانوی قرآن پژوهان طرح «سید الساجدین (ع)» (طرح حفظ یک ساله قرآن) به جای 6 جلسه در هفته، سه جلسه و دیگر قرآن پژوهان یک جلسه در هفته به صورت حضوری در کلاس ها حاضر می شوند و بقیه ایام هفته همچون گذشته تکالیف به صورت مجازی پیگیری می شود.

 

وی با تاکید بر اهمیت سلامت قرآن پژوهان در روزهای بازگشایی مراکز قرآنی، تصریح کرد: تمامی قرآن پژوهان و اعضای کادر مجموعه الزاماً باید جهت حضور در کلاس ها از ماسک و دستکش استفاده کنند و افرادی که بیماری های تنفسی، ریوی و... دارند می توانند با هماهنگی مسئول آموزش شعبه خود، همچنان به صورت غیر حضوری ادامه دهند.

 

عزیزی نیا در خصوص وضعیت برگزاری کلاس ها در ایام «کرونا» بیان کرد: از مسئولان شعبه ها، اعضای کادر مجموعه و اساتید که در مراکز قرآنی با صبر و تلاش و اخلاص تکالیف قرآن پژوهان را پیگیری می کنند سپاسگزارم و امیدوارم با سیل تلاوت قرآن ها این بیماری نیز از جامعه اسلامی و دیگر کشور ها برچیده شود.

کد خبر 934630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha