صندوق پژوهش و فناوری خراسان جنوبی افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، صندوق پژوهش و فناوری خراسان جنوبی و ۲ مرکز رشد در شهرستان های طبس و فردوس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی ناصری» رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، عصر امروز (12 خرداد) در  آئین افتتاح صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری، اظهار کرد: هدف از افتتاح صندوق پژوهش و فناوری، حمایت از اکوسیستم‌های کارآفرینی است.

 

وی با بیان اینکه با افتتاح صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری که مجوز بانک مرکزی را نیز دارد، پرداخت تسهیلات به افراد با ایده‌های نو و فناورانه آغاز می شود، گفت: این صندوق با مشارکت دانشگاه های بیرجند، صنعتی،  علوم پزشکی و پارک علم و فناوری ایجاد شده است.

 

ناصری بیان کرد: این صندوق با سرمایه ۵۱ درصدی بخش خصوصی در محل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی مستقر است و  برای راه‌اندازی  هم ۲۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد که زیرساخت‌های استقرار شرکت های فناوری در استان فراهم است، و ادامه داد: در این زمینه استاندار خراسان جنوبی حمایت‌های  خوبی از پارک علم و فناوری داشته است.

 

ناصری  گفت: هم اکنون 15 عنوان از پارک علم و فناوری مشاوره دریافت می کنند و در سال جاری شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

 

گفتنی است  در این نشست با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و استاندار خراسان جنوبی مراکز رشد در شهرستان های فردوس و طبس نیز به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

 

 

کد خبر 934634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha