ذبح و توزیع گوشت قربانی میان مستمندان از سوی کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

به همت کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم با ذبح سه رأس گوسفند، گوشت آن میان نیازمندان و مستمندان همجوار مسجد «گوهرشاد» توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درطرح رزمایش «مواسات و همدلی» و در ادامه اجرای این طرح در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)»، مسجد «گوهرشاد» جهرم در یک اقدام خیرخواهانه و عام المنفعه به همت نیک اندیشان و خیران، طرح قربانی کردن گوسفند به نیت سلامتی «امام زمان (عج)» و کمک به محرومان نیازمند به اجرا در آمد.

 

در این طرح که برای دومین بار پس از اجرای طرح «مواسات» به اجرا در آمد، با خریداری تعداد سه رأس گوسفند و قربانی کردن آن، به تامین بخشی از مایحتاج ضروری خانواده های آسیب دیده از «کرونا» کمک شد.

 

برای تامین هزینه این طرح، مبلغ 30 میلیون ریال به همت خیران و نیکوکاران جمع آوری و بسته های گوشت نیز با همکاری امام جماعت و اعضای کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» به خانواده هایی که با شیوع ویروس «کرونا» کسب و کارشان تعطیل و آسیب دیده بود، توزیع شد.

 

همچنین به خانواده های نیازمند و مستمند همجوار مسجد نیز با اهدای بسته های گوشت نذری، کمک شد تا آنها نیز از این حیث بی بهره نمانند.

 

کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)»، مسجد «گوهرشاد» شهرستان جهرم در ماه های اخیر اقدام به برگزاری رزمایش «مواسات و همدلی» با تهیه و توزیع ارزاق و کالاهای مورد نیاز خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از «کرونا» کرده است.

 

همچنین این کانون فرهنگی هنری در 2 مرحله با خرید تعدادی گوسفند به یاری نیازمندان شتافته و با تهیه بسته های گوشت به خانواده های مستمند و آسیب دیده از این ویروس منحوس یاری رسانده است.

کد خبر 934763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha