اشتراک گذاری برنامه‌های رحلت امام در شبکه شاد

سلگی گفت: با توجه به شرایط فعلی نیاز است برنامه‌های ویژه رحلت امام خمینی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با شخصیت امام راحل در شبکه شاد اشتراک گذاری شود.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «هادی سلگی» در جلسه برگزاری برنامه های رحلت امام خمینی  گفت : خرداد در تقویم این کشور حوادث مهم زیادی را تجربه کرده است اما حادثه تلخی که در چهاردهمین روز این ماه رقم خورد و دل ملت انقلابی ایران را به درد آورد تا ابد از ذهن مردم ولایت مدار ایران پاک نخواهد شد.

 مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: آن چه انقلاب را به ثمر نشاند بیداری ملت و وحدت و یک پارچگی در اطاعت از ولایت فقیه بود که تحت هیچ شرایطی ظلم و ستم را نمی پذیرد.

 

  سلگی افزود :در راستای  آشنایی نسل جوان با انقلاب  و آرمان ها و اندیشه های امام راحل برنامه های منطبق با این امر با توجه به شرایط فعلی  در فضای مجازی طراحی ده  که باید در شبکه شاد اشتراک گذاشته شود.

 

   وی افزود: با استفاده از تمام ظرفیت برنامه هایی با هماهنگی معاونت پرورشی از قبیل تهیه و توزیع بروشور، نصب بنر و سیاهپوشی فضای اداره و .... انجام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان گفت: با توجه به  نگرانی والدین از سلامت دانش آموزان در برابر ویروس کرونا در طول برگزاری امتحانات به منظور رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی حوزه های برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان از ۸ حوزه به۱۳ حوزه  افزایش یافت

 

سلگی  با بیان اینکه یک هزار و ۷۵۰ دانش آموز ملایری همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۷ خرداد تا ۱۶ تیر ماه در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد تصریح کرد : حوزه های برگزاری امتحانات به صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد و دانش آموزان نیز با به همراه داشتن ماسک ، دستشکش ، بطری آب و لوازم التحریر شخصی در جلسه امتحان حاضر می شوند.

وی  بابیان اینکه برای هریک از حوزه های برگزاری یک نفر مراقب سلامت به عنوان ناظر بهداشتی تعیین شده تا دستورالعمل های بهداشتی را پیگیری کرده و در ر چیدمان صندلی ها فاصله 2 متری رعایت شده  و دانش آموزانی که بیماری خاص و یا زمینه ای داشته باشند در مکانی ویژه از آن ها آزمون گرفته خواهد شد.
 

کد خبر 934800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha