امور فرهنگی در اولویت کاری مسئولان استان ایلام

استاندار ایلام با اشاره به اینکه امور فرهنگی در اولویت کاری مسئولان استان ایلام قرار دارد، گفت: پروژه های فرهنگی متعددی در استان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» صبح امروز ( ۱۳ خرداد) با دکتر «سید عباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد. 

 

در این نشست استاندار ایلام ضمن ارائه  گزارشی در خصوص تفاهم نامه‌ها سفر وزیر ارشاد به استان خواستار پیگیری و انجام این توافقات شد و گفت: در استان امور فرهنگی در اولویت کاری مسئولان قرار دارد و در این راستا وحدت، همدلی و همگرایی بسیار خوبی وجود دارد.

 

وی در ادامه نقش فرهنگ و هنر در تعدیل آسیب ها و مسائل اجتماعی حائز اهمیت دانست و  افزود: در حوادث و رخدادهای گذشته زبان هنر در تعدیل و اصلاح رویکردها اثرگذاری بهتر و موثرتری داشته است.

 

سلیمانی دشتکی سپس در خصوص مسائل مختلف استان در حوزه فرهنگ و هنر از جمله احداث مجتمع برج هنر ایلام، تجهیز و راه اندازی ساختمان های فرهنگی و هنری شهرستان های دهلران، چرداول و دره شهر و همچنین حمایت از هنرمندان و اصحاب رسانه در استان بحث و گفت و گو کرد. 

 

 در پایان دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از نگاه مثبت و تعامل و حمایت های خوب استاندار ایلام از حوزه فرهنگ و هنر در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات و رفع موانع این حوزه قول مساعد دادند.

کد خبر 934929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha