مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

رضاقلیزاده گفت: مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شد.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج کتابخوانی و نهادینه کردن سیره رضوی با مشارکت حداکثری آحاد مختلف برگزار می شود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: این دوره از جشنواره برای گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت گروهی و انفرادی پیش بینی شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: مشارکت در این جشنواره بهانه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت ایام شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه است و این ضیافت کتابخوانی تفریح بسیار مناسبی برای گروه های مختلف سنی خواهد بود.

 

رضا قلیزاده تاکید کرد: با مشارکت در این جشنواره زمینه آشنایی با سیره حضرت امام رضا (علیه السلام)، حضرت امام هادی (علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) فراهم خواهد شد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ادامه داد: در این دوره از جشنواره رضوی کتاب های (ده قصه از امام هادی (علیه السلام) برای بچه ها)، (مژده گل)، (حکمت های نقوی) و (خورشید راهنمای) ویژه امام هادی(علیه السلام) با عنوان بخش ویژه در کنار  هشت کتاب دیگر به عنوان منبع در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره از جشنواره در پنج قالب مسابقه نقاشی ویژه (کودک و نوجوان) مسابقه پویش کتابخوان مجازی ویژه (کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال) و مسابقه فعالیت گروهی ویژه (کودک و نوجوان)، مسابقه چهار گزینه ای ویژه (نوجوان و بزرگسال) و داستان نویسی ویژه (جوان و بزرگسال) برگزار می شود.

 

رضاقلیزاده یادآور شد: علاقمندان برای مشارکت و دریافت فایل پی دی اف کتاب های جشنواره کتابخوانی رضوی به سامانه الکترونیک کتابخوانی به نشانیwww.samakpl.ir  و www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری عموم مردم در این رویداد فرهنگی و کتابخوانی باشیم.

کد خبر 934933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha