برنامه های دینی پویش «ازتدبیرکنندگان باش» در قطیف عربستان برگزار شد

پویش «از تدبیرکنندگان باش» در قطیف عربستان برنامه های ویژه کودکان را با روش های مختلف به مدت پنج روز برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، پویش«کن من المتدبرین» (از تدبرکنندگان باش) وابسته به مرکز بانوان قرآن کریم «دوحه» در شهر سیهات در استان شیعه نشین قطیف در شرق عربستان به دلیل شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا برای برگزاری جشن های اسلامی به ویژه عید فطر به روش های مختلف غیرمعمول روی آورده است.

 

برگزارکنندگان این پویش اعلام کردند: این پویش برنامه های قرآنی با عنوان «عطر و ریحان را» که اطلاعات قرآنی، سرگرمی و بازی را در هم ادغام کرده است، به مناسبت عید فطر برگزار کرد. این مسابقه پس از عید فطر به مدت پنج روز متوالی ادامه داشت.

 

برگزار کنندگان این کمپین تاکید کرد: این برنامه ها برای کودکان هفت تا 10 سال در نظر گرفته شده بود تا کودکان خاطره زیبایی از این عید مبارک در ذهن خود ترسیم کنند.

 

این برنامه ها با حضور بیش از 500 نفر از دختران و پسران برگزار شد. این دو گروه از طریق واتساپ در این برنامه های طراحی شده شرکت کردند.

 

شرایط کنونی جهان به ویژه عربستان به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده است که بسیاری از برنامه ها و تجمع ها به صورت مجازی برگزار شود. به همین دلیل نهادها و موسسه های قرآنی و اسلامی در عربستان نیز به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس به برگزاری مسابقه ها و برنامه های مجازی روی آوردند.

کد خبر 934952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha