۲۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام شناسایی شد

کریمیان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان ایلام به یک هزار و ۴۸ نفر افزایش یافته است، بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱۳ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۱۰۴۸ نفر  افزایش یافته است.

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ایلام گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه با احتساب مورد جدید، مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۷ نفر در استان است، یادآور شد: یک مورد فوتی جدید متعلق به شهرستان ایوان است و هم اکنون نیز ۲۵ نفر از مبتلایان در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

 

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام  گفت: در طی شبانه روز گذشته  در شهرستان ایلام ۶ نفر، در شهرستان ایوان ۴ نفر، در شهرستان دهلران ۴ نفر، در شهرستان مهران ۳ نفر، در شهرستان آبدانان ۲ نفر، در شهرستان دره‌شهر ۲ نفر، در شهرستان چرداول ۳ نفر، در شهرستان سیروان ۱ نفر و در شهرستان هلیلان ۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

کریمیان تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان ایلام ۴۱۱ مبتلا و ۲۲ مورد فوتی، در شهرستان ایوان ۱۵۳ مبتلا و ١۶ مورد فوتی، در شهرستان دهلران ۹۷ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان مهران ۷۰ مبتلا و ۷ مورد فوتی، در شهرستان آبدانان ۶۶ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان دره‌شهر ۶۱ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۵۱ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در شهرستان بدره ۴۰ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان سیروان ۳۲ مبتلا و ٣ مورد فوتی، در  شهرستان ملکشاهی ۳۵ مبتلا و ١ مورد فوتی و در شهرستان هلیلان ۳۲ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز۸۴۶ نفر از مبتلایان به کرونا با تلاش مدافعان سلامت بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، خاطرنشان کرد: رعایت نکات بهداشتی و  فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید در دستور کار هم استانی عزیز بوده و مردم از ترددهای غیرضرور در اماکن پرتردد خودداری کنند.

 

                                                                                                                                                                                    

کد خبر 935017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha