۱۱ هزار گلستانی امسال تحت پوشش صندوق بیمه روستایی قرار می گیرند

پولادوند گفت: امسال ۱۱ هزار گلستانی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «دانیال پولادوند» صبح امروز(چهارشنبه 14 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر 250 هزار نفر است و تلاش خواهیم کرد 40 تا 50 درصد جامعه هدف را تحت پوشش قرار دهیم.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان ادامه داد: سال گذشته نزدیک به پنج هزار و 500 نفر را تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان قرار دادیم.

 

پولادوند متذکر شد: در سال گذشته پیش بینی ما برای تحت پوشش قرار گرفتن 6 هزار و 500 نفر در استان گلستان بود اما متاسفانه در اسفند ماه به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم آن پوششی که مد نظر است را انجام دهیم.

 

 وی متذکر شد: در تلاش هستیم که امسال 11 هزار گلستانی  را تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار دهیم.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان یادآور شد: بیمه مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیمه اختیاری است و در روستاهایی که مستمری بگیری داشتیم جذب ما نیز افزایش یافته است.

 

پولادوند بیان کرد: امسال 25 نفر تاکنون حکم بازنشستگی را از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان دریافت کردند و تا پایان سال پیش بینی می کنیم که این عدد به 350 نفر برسد.

 

کد خبر 935186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha