امام خمینی(ره) الگوی رفتاری و شخصیتی برای جهانیان است

حجت الاسلام میراحمدی گفت: امام خمینی(ره) الگوی رفتاری و شخصیتی برای جهانیان است و امروز الگوی عالمیان شده است.

حجت الاسلام « سید ابراهیم میراحمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به ویژگی های ممتاز امام راحل گفت: مردمی بودن، نترس بودن، خدا ترس بودن، تکلیف گرا، آخرت محور و تکیه بر مردم و توانمندی های داخلی از ویژگی های ممتاز امام خمینی(ره) بود.

 

امام جمعه گلوگاه افزود: امام خمینی(ره) تکلیف گرا بود و با انتخاب درست، جامعه را به سمت خیر و نیکی هدایت کرد.

 

وی اظهار کرد: ابعاد مهم رفتاری، شخصیتی، زندگی معنوی، مذهبی، اخلاص و تقوای امام راحل باعث شد؛ امروز الگوی جهانیان شود و ما به داشتن چنین رهبری به خود ببالیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: امام خمینی(ره) الگوی رفتاری و شخصیتی برای جهانیان است و امروز الگوی عالمیان شده است.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه امروز تکلیف ما انتخاب درست است؛ یادآور شد: راه امام و مکتب امام راحل مهم است و عقلانیت و دوراندیشی امام موجب شد، انقلاب ما در مسیر درست رهنمون شود.

 

وی گفت: همه زندگی امام خمینی(ره) در کمک به نیازمندان و محرومان بود و امروز اندیشه ها و کلام و افکار امام موجب شده است؛ با جهانی شدن افکار امام راحل، حمایت از مظلومان جهان عالم گیر شود.

 

حجت الاسلام میراحمدی از امام راحل به عنوان شخصیت برتر جهان نام برد که با انقلاب اسلامی ایران، بلوک غرب و شرق را از هم پاشید و نظامی براساس اسلام و اندیشه ها و ارزش های اسلامی بنا نهاد و در ادامه راه ایشان رهبر معظم انقلاب سکان دار این انقلاب و هدایت گر جامعه به سرمنزل مقصود است.

کد خبر 935209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha