پیشنهاد اجرای طرح نذر آب شرب در مناطق کم‌برخوردار به سازمان هلال احمر داده شد

حجت‌الاسلام انصاری گفت: با توجه به نیاز آب، چه شرب و غیر شرب در روستاها و مناطق کم‌برخوردار طرح نذر آب به سازمان هلال احمر ارائه شد اما تاکنون مجوز اجرای صادر نشده است.

«حجت‌الاسلام محمد انصاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به پدید آمدن مشکل آب بخش غیزانیه به سازمان هلال احمر کشور طرحی را پیشنهاد کردیم اما تاکنون اطلاعی در خصوص موافقت اجرای آن طرح داده نشده است.

 

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان ادامه داد: با توجه به نیاز آب، چه شرب و غیر شرب در روستاها و مناطق کم‌برخوردار طرح نذر آب به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت هلال احمر برای رفع محرومیت مطرح شد که بر اساس نامه‌نگاری‌های انجام شده تاکنون مجوز اجرای این طرح داده نشده، این طرح در سیستان و بلوچستان نیز اجرا شده بود.

 

وی با بیان اینکه در طول ماه رمضان بیش از 21 هزار بسته معیشتی و بهداشتی میان بیماران صعب‌العلاج توزیع شد افزود: همچنین در همین راستا 10 هزار پرس غذای گرم میان آسیب‌دیدگان کرونا که عمدتا نیروهای روزمزد و کارگر هستند توزیع شد؛ این طرح با همکاری خیرین و واقفان هلال احمر صورت پذیرفت.

 

حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به اینکه به‌منظور افزایش روحیه امدادگران در استان خوزستان مسابقه مجازی برگزار شد عنوان کرد: به برگزیدگان این مسابقه 14 جایزه سفر خانوادگی مشهد پس از پایان ویروس کرونا اهدا شد؛ ارتباط نزدیک با جهادگران امدادگر می‌تواند به بهره‌وری بیشتر کمک کند.

 

وی با بیان اینکه هر شب به‌صورت زنده از طریق صفحه مجازی هلال احمر با کانون‌های امدادی استان ارتباط برقرار می‌شود ابراز کرد: مجموعه هلال احمر یک مجموعه حمایتی است و قبل از اقدام ابتدا معضل‌شناسی می‌کنیم و پس از آن اقدامات مربوطه را انجام می‌دهیم.

 

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه پیش از رسانه‌ای شدن معضل آب غیزانیه آن را بررسی و شناسایی کردیم اذعان داشت: در همین راستا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی توانستیم تا حدودی اقدامات مثمرثمری داشته باشیم.

 

کد خبر 935221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha