گزارشی از خسارت های احتمالی زلزله صالح آباد اعلام نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با تاکید بر حفظ آرامش و خونسردی از سوی مردم شهرستان مهران و بخش صالح آباد، گفت: تا کنون موردی از خسارت احتمالی زلزله ظهر امروز صالح آباد گزارش نشده است.

«سعیدرضا کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در بخش صالح آباد شهرستان مهران، تیم های ارزیاب بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

 

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده و گزارشات واصله از مسئولان شهرستان مهران، خوشبختانه با توجه به فاصله ۱۸ کیلومتری مرکز زمین لرزه تا مناطق مسکونی صالح آباد، تاکنون هیچ گونه خسارتی گزارش نشده است.

 

کریمیان با تاکید بر اینکه مردم عزیز شهرستان مهران و بخش صالح آباد  خونسردی خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: از مردم عزیز هم استانی به ویژه مردم بخش صالح آباد و شهر مهران درخواست می شود اخبار زلزله را از منابع خبری معتبر پیگیری کنند.

 

آماده باش در صالح آباد

فرماندار مهران نیز در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار شبستان، اظهار کرد: تیم های هلال احمر، دهیاران و بخشداران برای بررسی شرایط منطقه و گزارش از وضعیت به مناطق مختلف اعزام شده اند.

 

«اسد قاسمی» با بیان اینکه همچنین به تیم‌های امدادی آماده باش کامل اعلام شده است، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می شود ضمن حفظ خونسردی آمادگی خود را برای وقوع پس لرزه های احتمالی حفظ  کنند.

کد خبر 935245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha