استان اصفهان در مقابله با کرونا، کمبودی نداشت

رضایی با بیان اینکه کشور از نظر تجهیزات پزشکی در خصوص مقابله با بیماری کرونا هیچ کمبودی ندارد، گفت: استان اصفهان در بالاترین سطح بیماری کرونا، از نظر پزشکی مشکلی نداشت و نیروی درمانی به استان های قم و خوزستان ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، «عباس رضایی» در آئین تکرم و معارفه فرماندار شهرستان خوانسار، ایران اسلامی را غرق در نعمت انقلاب توصیف کرد که قدر آن دانسته نمی شود و گفت: کشورهای بزرگ دنیا با ادعای داشتن قدرت های اقتصادی، به دزدیدن ماسک از یکدیگر روی آوردند.


استاندار اصفهان با یادآوری اینکه قدر انقلاب در عمل صورت می گیرد، بیان کرد: شعور انقلابی در کنار شعار انقلابی از ضروریات  فرد انقلابی است و نام و یاد امام خمینی (ره) با آزادگی در جهان پیوند خورده است.


وی با تاکید بر اینکه نیاید سطح مطالبات مردم را بالابرد، افزود: کشور زیر ناجوانمردانه ترین تحریم‌های تاریخ قرار دارد و شرایط اقتصادی سخت است و دولت با تمام توان به خصوص در مدیریت کرونا سبب افتخار است تا جایی که رهبر معظم انقلاب از آن دفاع و حمایت می کند.


رضایی با یادآوری اینکه کرونا تمام نشده است و با اظهار تاسف از اینکه برخی از مردم و مسئولان، آن را تمام شدنی می دانند، مطرح کرد: مردم باید در کنار کرونا زندگی کرد، کرونا گردشگری استان اصفهان را در چند ماه اخیر نابود کرد و باید یاد بگیریم که جلسات، اجتماعات و مسائل زندگی شخصی و خانوادگی را با کرونا شکل دهیم و نیاز به همراهی بیشتر مردم وجود دارد.


استاندار اصفهان با بیان اینکه زندگی نباید به دلیل یک بیماری متوقف شود، عنوان کرد: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در تامین تجهیزات پزشکی هیچ کمبودی ندارد و استان اصفهان در بالاترین سطح قرمز خود، هیچ کمبودی در تجهیز وسایل پزشکی نداشتیم و حتی نیرو به استان های خوزستان و قم فرستادیم. 


وی بر رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی تاکید کرد و  بر استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دستها توصیه کرد.

 

به گزارش شبستان، در این آئین، از زحمات «منصور کمالی» تقدیر شد و «محمود مسلم زاده» فرماندار سابق شهرستان خمینی شهر به عنوان فرماندار جدید خوانسار معرفی شد./

کد خبر 935284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha