اقتدار ایران اسلامی به فرهنگ و اقتصاد وابسته است

حجت الاسلام خواجه کریمی، با اشاره به پیام رهبر معطم انقلاب به مجلس یازدهم، فرهنگ و اقتصاد را دو نقطه ای برشمرد که برای اقتدار ایران اسلامی مورد نیاز است که باید به آن دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار،  حجت الاسلام «رسول خواجه کریمی» در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خوانسار با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی، یک انقلاب خاص با توجه به سایر انقلاب های جهان است، گفت: انقلابهای دنیا ریشه مارکسیسم و لیبرالیسم است ولی انقلاب اسلامی در تضاد آن قرار دارد و آنها را نفی کرده است.
امام جمعه خوانسار با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی با وجود فشارها به خارج از مرزهای کشور گسیل شده است، بیان کرد: خدمات ۴۱ ساله اخیر قابل قیاس با ۲۰۰ سال پیش از آن نیست و این انقلاب، کشور را در حال گذر از زیر فشارهای و تحریم استکبار جهانی است.
وی با بیان اینکه تحریم ها، نیاز به توانمندی های مردم برای گذر از سختی را ایجاب می کند، ادامه داد: فعالیت ها و کارکردها مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید چند برابر از ابتدای انقلاب به دلیل داشتن جمعیت جوان و دو برابری دهه اول انقلاب، باشد.
حجت الاسلام خواجه کریمی به استفاده از امکانات گسترده موجود در کشور برای توسعه، رشد و تعالی توصیه کرد و افزود: شرایط سخت، برای هر دولتی در این نظام‌ وجود دارد و این کشور نیز دارای یک نظام عدالت خواه، عدالت جو و عدالت گستر است. 
امام جمعه خوانسار از انتظار مردم برای توسعه هماهنگ در نظام اسلام سخن گفت و تاکید کرد: انتظارات مردم به معنای فعالیت مستمر در جنبه های مختلف دارد و این کشور با همه توانی که گذاشته است، هنوز به جامعه آرمانی خود نرسیده است.
وی مشکلات مردم را اشتغال، معیشت توصیف کرد و با اشاره به توصیه های رهبر به مجلس یازدهم در خصوص اقتصاد و فرهنگ گفت: اقتصاد و فرهنگ نقاطی که مورد هجوم دشمن است و برای اقتدار نظام نیاز به تقویت دارد و جهش در تولید، نقطه اوج آن است./

کد خبر 935285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha