قیمت سیب زمینی به بیش از ۱۲۰۰ تومان رسید

عباسی گفت: با مدیریت برداشت و خرید سیب زمینی از طریق تعاون روستایی سه استان در حال حاضر قیمت این محصول به بیش از یک هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا عباسی» صبح امروز (پنجشنبه 15 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مشکل تامین کامیون برای حمل سیب زمینی در استان گلستان وجود ندارد.

 

معاون بهبود گیاهی جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: با نشست هایی که با نمایندگان کشاورزان در استان گلستان برگزار شد تلاش کردیم که برداشت سیب زمینی برای افزایش قیمت این محصول مدیریت شود.

 

عباسی تاکید کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی در بازار به یک هزار و 200 تا یک هزار و 400 تومان رسیده است، گرچه قمیت افزایش یافته ولی از این قیمت راضی نیستیم.

 

وی بیان کرد: برای افزایش قیمت تصمیم گرفته شد که از طریق تعاون روستایی سه استان اصفهان، کرمان و خراسان رضوی نسبت به خرید سیب زمینی گلستان اقدام شود.

 

معاون بهبود گیاهی جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد: کشاورزان برای اینکه به کشت دوم محصولات خود برسند در برداشت سیب زمینی عجله می کنند و درخواست داریم که برای مدیریت قیمت ها همکاری کنند و در برداشت سیب زمینی تعجیل نکنند.

 

 

 

کد خبر 935366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha