روند صعودی ابتلا به کرونا در ایلام/ شناسایی ۴۰ مبتلا  در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۱۱۱۹ نفر افزایش یافته است، گفت: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود از حضور و ترددهای غیرضرور در اماکن عمومی خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « محمد کریمیان» ظهر امروز(۱۵ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته به تعداد ۱۱۱۹ نفر افزایش یافته  است.

 

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، ابراز کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۹ نفر  است، یادآور شد: ۲ مورد فوتی مربوط به شهرستان ایلام است.

 

کریمیان یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان دره‌شهر ۱۰ نفر، در شهرستان دهلران ۹ نفر، در شهرستان ایلام ۵ نفر، در شهرستان ایوان ۴ نفر، در شهرستان مهران ۳ نفر، در  شهرستان چرداول ۲ نفر، در شهرستان سیروان ۲ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۴ نفر و در شهرستان هلیلان ۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

وی یادآور شد: تا کنون در شهرستان ایلام ۴۲۰ مبتلا و ۲۴ مورد فوتی، در شهرستان ایوان ۱۶۱ مبتلا و ١۶ مورد فوتی، در شهرستان دهلران ۱۱۸ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان مهران ۷۵ مبتلا و ۷ مورد فوتی، در شهرستان دره‌شهر ۷۱ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان آبدانان ۶۹ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۵۵ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در شهرستان بدره ۴۳ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان ملکشاهی ۳۹ مبتلا و ١ مورد فوتی، در شهرستان سیروان ۳۴ مبتلا و ٣ مورد فوتی و در  شهرستان هلیلان ۳۴ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

 کریمیان با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روزها و روزهای آینده است، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که ضمن خودداری از حضور و ترددهای غیرضرور در اماکن پرتردد، با رعایت اصول بهداشتی کادر درمانی و مدافعان سلامت را در قطع زنجیره انتقال کرونا یاری کنند.

کد خبر 935414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha