رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی انتظار مردم از نمایندگان مجلس است

حجت الاسلام روحانی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی از جمله انتظارات مردم از مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خفر، حجت الاسلام «محسن روحانی»، امروز (جمعه 16 خرداد)، در خطبه های نمازجمعه شهرستان خفر با اشاره به روز محیط زیست، گفت: سه مجموعه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مجموعه های به هم پیوسته ای هستند که به امور معیشتی مردم خفر وابسته هستند و مردم برای معاش، اقتصاد و آبادی زمین ها و باغات خود کارشان با این سه ارگان مربوط است که این مجموعه ها باید در خفر به صورت مستقل، پرتوان و در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانند کمکی به وضع معیشتی مردم کنند.

 

امام جمعه خفر با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی و محیط زیست در خفر هنوز تبدیل به اداره نشده است، افزود: اینکه تلاش شد تا خفر تبدیل به شهرستان شود برای این بود که خدمات دهی به مردم گسترده تر و سریع تر شود.

 

وی با اشاره به اینکه ارگان هایی که به اداره ارتقا یافته اند نیز باید به ارائه خدمات خود در این مدت اقدام کنند، بیان کرد: مردم باید احساس کنند که این ارتقا در روند پیشرفت شهرستان موثر بوده است.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به حوادث اخیر در کشور آمریکا، خاطرنشان کرد: در 22 نقطه از ایالت های آمریکا حکومت نظامی اعلام شده است.

 

وی ادامه داد: کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد اکنون در درون خود حکومت نظامی برقرار کرده است.

 

امام جمعه خفر با اشاره به اینکه نژادپرستی سالیان طولانی در آمریکا حکم فرما بوده است، تصریح کرد: ظلم و جور در آمریکا اکنون هویدا شده و خشم آزادی خواهان جهان را برانگیخته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: بسیاری از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا بودند و ادعای آن داشتند که می توانند کشور را اداره کنند در سران سه قوه و در مجلس صاحب کرسی شدند.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه اکنون بهترین فرصت است تا مسئولان دست به دست هم داده و با توان خود به مردم خدمت کنند، گفت: عملکرد مسئولان نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری های مردم در عرصه های انتخابات دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در انتظار تحول از سوی مسئولان هستند، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی از جمله انتظارات مردم از مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

 

کد خبر 935549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha