پیشرفت های خوبی را در بندر آستارا شاهد هستیم

آبایی گفت: با ایجاد زیرساخت ها در بندر آستارا شاهد پیشرفت های خوبی در این بندر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حمیدرضا آبایی» در جریان سفر یکروزه به این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: سازمان بنادر و دریانوردی ۹۷ بندر دارد و همه را مدیریت می کند.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه در بندر آستارا شاهد توسعه و ایجاد زیرساخت ها هستیم، افزود: قرار دادی که ۱۰ سال پیش با شرکت بندری کاوه بسته شده با در نظرگرفتن همه موارد بوده و خوشبختانه شاهد پیشرفت های خوبی در بندر آستارا هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به موقعیت بندر آستارا و نحوه شکل گیری موج شکن ها، هرجا که لایروبی می شود دوباره شاهد ایجاد رسوب در آن هستیم و لایروبی مشکلات عدیده ای به دنبال دارد، تصریح کرد: با توجه به پهلوگیری کشتی های تجاری در بندر آستارا این بندر نیاز مبرم به لایروبی دارد و این کار را سازمان بنادر انجام می دهد.

 

آبایی گفت: پس از لایروبی ۵۰۰ هزار متر مکعب مصالح قابل برداشت از بندر، از مصالح در اجرای طرح های عمرانی استفاده می شود.

 

مدیر کل  بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه گمرک جمهوری اسلامی ایران کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی آستارا را برای سازمان بنادر و دریانوردی ابلاغ نکرده است، اظهارکرد: تا زمانی که منطقه ویژه اقتصادی آستارا راه نیفتاده، شاهد سرمایه گذاری در این منطقه نخواهیم بود.

کد خبر 935566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha