اختصاص بودجه ۴.۹ میلیون دلاری به مساجد سنگاپور

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور از اختصاص بیش از ۴.۹ میلیون دلار به مساجد،مدارس و سازمان های اسلامی این کشور در سال جای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « straitstimes»،شورای مذهبی اسلامی سنگاپور از اختصاص بیش از 4.9 میلیون دلار به مساجد،مدارس و سازمان های اسلامی این کشور در سال جای خبر داد.

 

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور در این باره گفت: این بودجه که مقدار دقیق آن چهار میلیون و 917 هزار و 943 دلار است از درآمد وقف های این شورا در میان مساجد،مدارس و سازمان های اسلامی توزیع می شود.

 

به گفته این شورا هزینه ای که امسال در اختیار مراکز اسلامی سنگاپور قرار می گیرد نسبت به سال گذشته دارای افزایش یک درصدی است.

 

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور در حال حاضر سرمایه کلی به ارزش بیش از 800 میلیون دلار از درآمد وقف در اختیار دارد.

 

این شورا همچنین صندوق توسعه جدید مساجد را برای به کار گیری معلم های مذهبی اسلامی و تجهیز آنها به مهارت های روز راه اندازی کرده است.

 

این اقدام در راستای طرح توسعه که در سمینار سال 2020 میلادی معرفی شد راه اندازی شده است.

 

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور اعلام کرد که 200 هزار دلار از یک میلیون و 810 هزار و 477 دلاری که به مساجد داده می شود به این مسئله اختصاص پیدا می کند.

 

«عیسی محمود»،رئیس اجرایی شورای مذهبی اسلامی سنگاپور در این باره گفت: اساتید یا معلم ها در مساجد نقش کلیدی در ارائه راهنمایی ها و دانش مذهبی به افراد ایفا می کنند و باید برای مقابله با چالش های کنونی به مهارت های بیشتری مجهز شوند.

کد خبر 935774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha