احداث ۵۰ مسکن محرومان در شهرستان دورود

سرهنگ زینی وند بسیج سازندگی را نقطه قوتی برای تقویت خدمت رسانی دانست و گفت: به همت بسیج سازندگی ۵۰ واحد مسکونی در شهرستان دورود احداث می شود.

سرهنگ « کریم زینی وند» امروز(17 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت:محرومیت زدایی از مهم ترین شاخص های فعالیت بسیج سازندگی است.

 

فرمانده سپاه شهرستان دورود اظهار داشت: بسیج سازندگی و تلاش برای خدمت به مردم و محرومان از نقاط افتخار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی و بسیج سازندگی در مساجد و پایگاه های مقاومت، افزود: امروز در هرپایگاه پایگاه مقاومت بسیج سازندگی فعال شده است.

 

سرهنگ زینی وند با بیان اینکه فعالیت بسیج سازندگی نقطه قوتی برای کار بسیج است، افزود: امروز فعالیت بسیج سازندگی با محوریت خدمت به مردم و محرومیت زدایی انجام می شود.

 

وی با اشاره به تلاش بسیج سازندگی در حوزه مسکن محرومین، افزود: از سال گذشته عملیات احداث 50 مسکن ویژه محرومین در شهرستان دورود آغاز شده است.

 

سرهنگ زینی وند با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 مورد مسکن برای محرومین شهرستان دورود احداث شده است، افزود: برخی واحد های مسکونی محرومین تجهیز کامل شده و تحویل نیازمندان شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در حوزه اشتغال، افزود: تلاش می شود با اعطای تسهیلات از اشتغال مردم در مناطق محروم حمایت شود.

 

سرهنگ زینی وند بیان کرد: تاکنون در حوزه کارهایی چون ایجاد بنگاه های زود بازده برای بسیج و مشاغل زود بازده تسهیلات خوبی هزینه شده است.

 

فرمانده سپاه شهرستان دورود اظهار کرد: این مشاغل خانگی در حوزه های چون دامپروری، پرورش ماهیان، پرورش ماکیان، قالی بافی، صنایع دستی با مشارکت بسیج سازندگی انجام شده است.

 

وی افزود: ترویج فرهنگ کار و تلاش با بهره ­گیری از روحیه و منش بسیجی در میدان­ های کار و تلاش، کمک به محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستاها و بکارگیری مردم در سازندگی کشور، کمک به دولت در سازندگی معنوی و مادی کشور به ویژه در طرح­ های ملی و بهره ­برداری از توان متخصصین بسیجی در امور فنی،‌سازندگی،‌ محرومیت ­زدایی و اقتصاد مقاومتی از مهم ترین اهداف بسیج سازندگی است.

 

کد خبر 935799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha