کاهش میزان سفرها در ایام تعطیلات خردادماه

عبدی گفت: میزان سفرها در روزهای تعطیل خردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی عبدی» در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا  انتظار داشتیم میزان مسافرت ها در ایام تعطیلات 14 و 15 خرداد کاهش پیدا کند اما شواهد چیز دیگری را نشان داد.

 

رئیس پلیس راه استان گلستان ادامه داد: متأسفانه با وجود شیوع کرونا مردم در تعطیلات اخیر سفر داشتند گرچه میزان این سفرها نسبت به سال گذشته کاهش یافته بود.

 

عبدی گفت: در  حال حاضر ترافیک روان است و انتظار داریم رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

وی افزود: رانندگان هنگام رانندگی به ترددهای عرضی عابران پیاده رانندگان توجه داشته باشند و در مناطق مسکونی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا برای عابران مشکلی ایجاد نشود.

 

رئیس پلیس راه استان گلستان متذکر شد: موتورسواران نیز باید به قوانین اهتمام داشته باشند و تجهیزات ایمنی برای موتورسیکلت سواران بسیار حائز اهمیت است.

 

عبدی بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل برداشت محصولات کشاورزی قرار داریم بسیاری از کشاورزان از ادوات کشاورزی در این فصل استفاده می کنند و در برخی از نقاط به دلیل عدم وجود راه بین مزارع مجبور هستند ادوات خود را از محور بزرگراه عبور دهند.

 

وی گفت: رانندگان ادوات کشاورزی از حاشیه اراضی و جاده های بین مزارع برای تردد استفاده کنند و حتماً در صورت عبور از مسیر بزرگراهی از شانه راه حرکت کنند و در طول شب چراغ داشته باشند.


رئیس پلیس راه استان گلستان تأکید کرد: هر گونه غفلت منجر به خسارت های زیان آور می شود و انتظار داریم همه به قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام داشته باشند.

 

کد خبر 935805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha