۳ پروژه مدرسه سازی بنیاد علوی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل از پیشرفت قابل توجه ۳ پروژه مدرسه سازی بنیاد علوی در استان اردبیل خبر داد و گفت: ۲ پروژه از این مدارس طی مهرماه سال جاری به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد و یک پروژه نیز همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری

«دولت لطفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 3 پروژه مدرسه سازی بنیاد علوی در استان اردبیل طی سال جاری پیشرفت قابل توجهی داشته اند که 2 پروژه از این مدارس طی مهرماه سال جاری به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد و یک پروژه نیز همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: یک پروژه دیگر از این توافق نامه با بنیاد علوی نیز به درخواست آموزش و پرورش به محل دیگری انتقال یافت که بزودی عملیات عمرانی این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: اقدام های بنیاد علوی در زمینه مدرسه سازی یک همت بزرگ برای محرومیت زدایی از چهره مناطق روستایی است.

 

لطفی خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز استان نیز در تامین اعتبار برای مدرسه سازی در استان گام های بزرگی برداشته اند و 30 درصد مدارس استان به همت خیرین تامین و به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

 

وی افزود: امسال نیز 16 مدرسه به همت خیرین و از محل اعتبارات خیرین تامین شده است و امیدواریم بزودی شاهد افتتاح این پروژه ها نیز باشیم.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان تاکید کرد: 27 تفاهم نامه ساخت مدرسه نیز با خیرین منعقد شده است که بزودی عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز خواهد شد.

کد خبر 935814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha