بررسی خدمات غیر حضوری شهرداری های مناطق یک و ۶ شیراز به صورت سه ماهه

امامی گفت: زمان بندی سه ماهه برای ارائه گزارش خدمات غیر حضوری شهرسازی برای شهرداری های مناطق ۶ و یک شیراز در نظر گرفته شده است تا به کمیسیون شهرسازی شورای شهر شیراز ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نوذر امامی»، امروز (شنبه 17 خرداد) از بهسازی خیابان «امید نوروزی» در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: در یکصد و پانزدهمین جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز، بازآفرینی این خیابان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز افزود: کمیته‌ای با حضور معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز به عنوان دبیر و هماهنگ کننده و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک طراحی شهری و گردشگری برای بررسی بهسازی خیابان «امید نوروزی» نیز تشکیل شد و سه هفته برای بررسی این موضوع و ارائه نتیجه نهایی در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: زمان بندی سه ماهه نیز برای ارائه گزارش خدمات غیر حضوری شهرسازی و شامل صدور پایان کار، عدم خلافی، پروانه و ... برای شهرداری های مناطق 6 و یک شیراز توسط شورای شهر در نظر گرفته شده است تا به کمیسیون شهرسازی ارائه شود.

امامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی ضوابط اراضی شهرک «شهید بهشتی» شیراز در جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز، بیان کرد: تهیه طرح با ضابطه ورد نظر و به صورت پهنه ای از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز خواسته شده تا ظرف یک هفته به شورا ارائه شود.

کد خبر 935882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha