ظرفیت‌های طبیعی و صنعتی فومن مورد توجه مسئولان باشد

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه ظرفیت‌های طبیعی و صنعتی فومن باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: مسئولان نسبت به جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های گردشگری و صنعتی به شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، حجت‌الاسلام«سیدمحمدحسن صفوی» امروز(شنبه، 17خرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام افتخاری نماینده سابق شهرستان در عمران و آبادانی این شهر اظهار کرد: وی دین خود را نسبت به روح پدر بزرگوارش ادا کرد.

 

امام جمعه فومن برای حاج خلیل بهروزی‌فر نماینده شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در مسئولیت مهم نمایندگی مجلس آرزوی توفیق کرد و افزود: شهرستان ولایی فومن، با وجود شهدا و علمای بزرگوار خود، گوهری تابناک در استان گیلان است و ظرفیت‌های طبیعی و صنعتی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تاکید به اینکه مسئولان نسبت به جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های گردشگری و صنعتی به شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشند گفت: وظیفه اصلی نمایندگان در مجلس، حفظ نظام است و باید ضمن رسیدگی به مسائل داخلی شهرستان، اولویت‌های کلان را نیز دنبال کند و به ویژه با دولت حداکثر تعامل را داشته باشد.

 

در ادامه «خلیل بهروزی‌فر» با بیان اینکه شهید افتخاری منشأ خیر و خدمات برای دو شهرستان فومن و شفت بود، زحمات آقایان میرزایی و حجت الاسلام شفیعی نمایندگان اسبق شهرستان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دغدغه‌های مسئولان و دست‌اندرکاران مد نظر من است.

 

نماینده شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تشکر از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام افتخاری نماینده سابق شهرستان، بر لزوم پیگیری پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده تاکید و آن را اولویت کاری خود اعلام و از نحوه برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های فومن و شفت تقدیر کرد.

 

وی مجلس یازدهم را مجلس انقلابی عنوان کرد و گفت: با همکاری و تعامل نمایندگان و مسئولان، ضعف اجرای قانون را مرتفع و بخش نظارتی را پر رنگ خواهیم کرد زیرا اعتماد مردم را امانت داریم.

 

بهروزی‌فر خود را متعهد به خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: در جایگاه خادمی مردم، در راستای ارتقای شهرستان‌های فومن و شفت با مدیریتی جهادی و با فرهنگ بسیجی حرکت و با تاسی از مقام معظم رهبری، دو محور اقتصاد و فرهنگ را به عنوان نقشه راه دنبال خواهیم کرد.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال تعویض مدیران نیستم خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و رعایت حرمت مراجعین در ادارات مورد تأکید است.

کد خبر 935924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha