ارائه خدمت به ۳۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد قزوین

حق گویان گفت: در حال حاضر کمیته امداد استان قزوین به حدود ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت خدمات تک و چند خدمتی ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «مهرعلی حق گویان» در مراسم تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین بیان کرد: کمیته امداد تنها نهادی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی اجازه دادند که نامشان بر تارک این نهاد بدرخشد و این امر حکایت از اهمیت موضوع رسیدگی و خدمت به مردم و نیازمندان دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: البته باید از تلاش مجموعه کارکنان زحمتکش سلامت هم تشکر کنیم که در ایام شیوع ویروس کرونا از جان گذشتند و خالصانه برای حفظ جان هموطنان خود، مجاهدانه تلاش کردند.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر کمیته امداد استان قزوین به حدود 30 هزار خانوار تحت حمایت خدمات تک و چند خدمتی ارائه می کند.

 

حق گویان افزود: در ماه مبارک رمضان و در اجرای رزمایش همدلی برای ایران همدل، بالغ بر 260هزار پرس غذای گرم و 30 هزار بسته سبد غذایی و کالا با کمک 9 میلیارد و 200 میلیون تومانی مردم نیکوکار استان بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: در استان قزوین حدود یک هزار و 448 یتیم و و بیش از 3 هزار فرزند محسنین تحت حمایت داریم که نیازمند مساعدت هستند و امداد برای این عزیزان برنامه های مختلفی دارد و حامیان بزرگوار هم در کنار امداد کمک های بسیار خوبی به ایتام و فرزندان محسنین دارند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: یکی از وظایف کمیته امداد توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و استفاده از مشارکت مردم در امر رسیدگی به نیازمندان است.
وی اظهارکرد: حفظ کرامت نفس خانواده های تحت حمایت و شناسایی نیازها و استعدادها و داشته های خانواده ها و برنامه ریزی برای رفع نیازهای خانواده از برنامه های مستمر و محوری این نهاد است.

 

حق گویان تأکید کرد: با تعیین زمان استمرار حمایت از خانواده و در نهایت توانمندسازی آنان و خروج از چرخه حمایتی امداد، بستر تقویت روحیه و امید به زندگی در میان مددجویان افزایش می یابد.

 

وی گفت: ایجاد اشتغال برای خانواده با توجه به استعدادها و توانایی های آنان یکی از مهمترین جلوه های توانمندسازی است که برای این منظور هم برنامه های مشخص داریم.

 

در ادامه رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد بر ادامه همکاری با کمیته امداد تاکید و بیان کرد: مجموعه پرسنل مرکز بهداشت شهید بلندیان همگی روحیه امدادگری دارند و در ایام شیوع کرونا هم جلوه های زیبایی از این روحیه همکاران شاهد بودیم.

 

«علیرضا مهرعلیان» یادآورشد: امیدواریم بعد از این هم با مشارکت بیش از پیش همکاران در بحث حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد تعاملات فی مابین ارتقا یابد.

 

کد خبر 936057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha