راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما ابتکاری تحسین برانگیز است

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما گام بلند و ابتکاری تحسین بر انگیز ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در عرصه فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مسگرانی» امروز (۱۸ خرداد) در آیین رونمایی صفحه استان سیستان و بلوچستان در پایگاه اطلاع رسانی فهما بیان داشت: اگر مجموعه فعال در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری روحیه مسجدی نداشته باشند هیچ کاری نمی توانند در مساجد انجام دهند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه باید مجموعه فعال در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری، مسجدی و جهادی فکر کنند، ادامه داد: حرکت فرهنگی مبتنی بر مساجد که مورد سفارش رهبری است در دستور کار مجموعه فعال در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری قرار گیرد.

 

مسگرانی گفت: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما ورود جدی ستاد عالی کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور به فضای مجازی است. 

 

وی با انتقاد از اینکه آمار کانون ها ملاک نیست بلکه رویکرد آنها مهم است، افزود: کانون های فرهنگی و هنری به لحاظ کیفی ارتقا یابند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌‌استان با انتقاد از اینکه هنوز گفتمان رسانه ای را در فضای مجازی بلد نیستیم، تاکید کرد: باید سواد رسانه ای خودمان را در عرصه فضای مجازی ارتقا دهیم.

 

مسگرانی بر احیای گروه های سرود در مساجد تاکید کرد، گفت: مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد با فراغ بال بیشتری در مساجد کار کنند. 

 

وی خواستار به روزرسانی کتاب های موجود در کتابخانه های باز و مخزن دار مساجد شد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این آمادگی را دارد که در تهیه کتاب قرآن مجید کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کمک کند.

کد خبر 936074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha