غسالخانه جید آرامستان ارومیه در مرز بهره برداری

حجت الاسلام امیر عباس عابدینی گفت: غسالخانه جدید آرامستان ارومیه در جهت ارائه خدمات در مواقع ضروری تیر ماه به بهره برداری می رسد.

«حجت الاسلام امیر عباس عابدینی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: ساخت غسالخانه جدید آرامستان ارومیه از اسفند سال گذشته آغاز شده و در تیر ماه به بهره برداری می رسد.

 

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه افزود: ظرفیت غسالخانه جدید آرامستان ارومیه 8 نفر است که به صورت زنانه و مردانه از هم جدا شده است.

 

این مسئول با اشاره به اقدامات سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در سال گذشته خاطر نشان کرد: مهمترین و ارزشمند ترین اقدام سازمان آرامستان ها اتمام عملیات ساخت گنبد مرقد مرحوم شیخ غلامرضا حسنی بود که این بنا دارای 4 طاق ورودی از 4 طرف و گنبد میانی است و زیر بنای آن حدود 60 متر مربع می باشد.

 

وی ادامه داد: احداث بقعه محمد بن خلیلان از شاگردان نواب اربعه امام زمان (عج)، آسفالت راه های منتهی به قطعات 64 و کودکان، ساخت بیش از 10 آرامگاه عمومی، انتقال آب و برق به قطعات جدید با کابل کشی و لوله گذاری بیش از 1 کیلومتر و توسعه فضای سبز آرامستان ارومیه از جمله فعالیت های سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در سال گذشته بوده است.

 

عابدینی تصریح کرد: در سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه 185 نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال فعالیت هستند.

 

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه به دفن جان باختگان بر اثر بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: دفت اموات کرونایی توسط اکیپ های مجهز و با رعایت کامل موارد بهداشتی صورت می گیرد.

 

این مسئول در خاتمه اظهار داشت: در ماه حدود 300 نفر در آرامستان ارومیه دفن می شود که بر اساس آمار بیشترین عامل فوت بیماری های قلبی و سرطان است.

کد خبر 936159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha