شهری با وضعیت قرمز کرونا در گلستان نداریم/ ویروس کرونا کنترل نشده است

حسینی گفت: شهری با وضعیت قرمز کرونا در استان گلستان نداریم اما اگر مسائل بهداشتی را نادیده بگیریم شرایط تغییر پیدا می کند.

«سید مهدی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با وجود اینکه وضعیت شهرهای استان سفید و زرد گزارش شده است ولی این شرایط شکننده است و برای پایداری این وضعیت مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: مردم باید در مجامع شلوغ فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما کسانی که در این مجامع شلوغ حضور پیدا می کنند از ماسک استفاده کنند.

 

حسینی به شستشوی مکرر دست ها تاکید کرد و افزود: عدم تماس دست با صورت، بینی و دهان از دیگر نکاتی است که از مردم انتظار داریم در جامعه آن را رعایت کنند.

 

وی گفت: شرایط استان گلستان نسبت به دیگر استان های کشور در خصوص  شیوع ویروس کرونا خوب است و شهری با وضعیت قرمز کرونا در استان گلستان وجود ندارد اما اگر مسائل بهداشتی را نادیده بگیریم شرایط شهرهای سفید تغییر خواهد کرد و همچنین ممکن است که شهرهای با وضعیت زرد نیز به وضعیت قرمز برسند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان متذکر شد: در صف نانوایی ها، بازار، بانک ها و غیره مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و مردم باید به پروتکل های بهداشتی بیشتر اهتمام داشته باشند.

 

حسینی تاکید کرد: دولت و وزارت بهداشت تمایلی ندارد که مردم در این ایام به سفرهای غیرضروری بروند.

 

وی با بیان اینکه تاکید ما بر این است که از سفرهای غیرضروری جلوگیری شود، تاکید کرد: ویروس کرونا هنوز کنترل شده نیست و در جامعه حضور دارد و نشانه ها و علائم آن نیز روز به روز تغییر می کند.

 

کد خبر 936187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha