مهار آتش سوزی ارتفاعات دهستان «سیاخ دارنگون»

راستی گفت: آتش سوزی ارتفاعات گردنه «شوراب» در دهستان «سیاخ دارنگون» بخش مرکزی با امکانات اولیه در کمتر از سه ساعت مهار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن راستی»، بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه 18 خرداد) با اعلام معار شدن حریق کوه «دله» به خبرنگاران گفت: حریقی که حدود ساعت 12 و 30 دقیقه امروز ظهر در منطقه حفاظت شده «ماله گاله»، رخ داد به طور کامل مهار شده است.

 بخشدار مرکزی شیراز افزود: حضور به هنگام دهیاران و اعضای شورای اسلامی باعث شد تا آتش سوزی ارتفاعات گردنه «شوراب» در دهستان «سیاخ دارنگون» بخش مرکزی در مدت زمان کوتاهی، مهار شود.

وی با تشکر از مشارکت نیروهای مردمی در این منطقه، عنوان کرد: حضور این نیروهای داوطلب، نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست و بسیج عشایری امام «جعفر صادق (ع)» و نیروی انتظامی دارنگون، موجب شد که آتش در کمتر از سه ساعت و با امکانات اولیه مهار شود.

راستی ادامه داد: با آمادگی نیروهای حاضر در این منطقه در زمان زبانه کشیدن مجدد آتش در پی وزش باد در ساعت چهار بعد از ظهر امروز، مجددا در کمتر از 2 ساعت، آتش سوزی، کاملا مهار شد و با استقرار تیم پایش، بررسی شبانه در این منطقه ادامه دارد.

کد خبر 936425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha