موسسه های قرآنی استان اردبیل از ۲۴ خردادماه بازگشایی می شود

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: موسسه های قرآن و عترت دارالقرآن کریم استان اردبیل از ۲۴ خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برای شروع مجدد فعالیت های آموزشی قرآن کریم بازگشایی می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: موسسه های قرآن و عترت دارالقرآن کریم استان اردبیل از 24 خردادماه برای شروع مجدد فعالیت های آموزشی قرآن کریم بازگشایی می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این دوره های آموزشی از ضرورت های الزامی است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: البته برگزاری دوره های آموزشی این موسسه ها در دوران شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی پیگیری می شد و هیچگاه برنامه های آموزشی قرآنی تعطیل نشد.

 

طاهری اظهار داشت: هر ساله بیش از 20 هزار نفر در سنین مختلف از خدمات آموزشی موسسه های قرآنی استان بهره مند می شوند و امیدواریم امسال نیز با استقبال قرآن آموزان مواجه باشیم.

 

وی عنوان کرد: برنامه های جدید آموزشی قرآن کریم در ایام اوقات فراغت با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: موسسه های قرآنی برای رفاه حال والدین و قرآن آموزان آموزش های مجازی خود را ادامه خواهند داد.

کد خبر 936490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha