توزیع ۳۰۰ بسته غذایی در بین خانواده های نیازمند در قزوین

متولیان از توزیع ۳۰۰ بسته غذایی در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توسط کانون فرهنگی هنری شهدا قزوین خبر داد.

«اعظم سادات متولیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هم در این حوزه ورود یافت و از ابتدای ماه رمضان در چندین مرحله بسته های غذایی را بین خانواده های نیازمند توزیع کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قزوین ادامه داد: توزیع بسته های غذایی با مشارکت مردم و کمک های خیران از اوایل ماه رمضان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: تاکنون 300 بسته غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، حبوبات و غیره در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا درمحل فعالیت کانون فرهنگی هنری شهدا توزیع شده است.

 

متولیان خاطر نشان کرد: هنوز هم کمک های مردم خیر برای تهیه بسته های غذایی ادامه دارد به طوری که بعد از جمع آوری این کمک ها، در هفته های آتی بسته های مواد غذایی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

 

وی یادآور شد: در کنار اقدام مذکور، در انجام رزمایش کمک مومنانه در ارگان های مختلف هم نیروهای ما مشارکت داشتند و برای بسته بندی این مواد غذایی حضور یافته و مشارکت می کردند.

کد خبر 936531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha