مهار آتش سوزی در مجاورت روستای «حسین آباد» بخش ارژن

شعیری گفت: آتش سوزی که روز گذشته (یکشنبه ۱۸ خرداد) در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در نزدیکی روستای «حسین آباد» و در اراضی منابع طبیعی بخش ارژن به وقوع پیوست با مشارکت دهیاری و شورای روستا، مهار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی شعیری»، امروز (دوشنبه 19 خرداد) از مهار شدن آتش سوزی زمین های منابع طبیعی بخش ارژن در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: آتش سوزی که روز گذشته (یکشنبه 18 خرداد) در ساعت 17 و 30 دقیقه در نزدیکی روستای «حسین آباد» و در اراضی منابع طبیعی به وقوع پیوست با مشارکت دهیاری و شورای روستا، مهار شد.

سرپرست بخشداری ارژن افزود: حضور و تلاش به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و ماسه شویی «میرزایی» و «اولیایی» و اهالی روستاهای «حسین آباد»، «ملک آباد» و «آرندی»، قابل تقدیر است که اجازه نداد تا آتش به مناطق دیگر کشیده شود.

وی اضافه کرد: این آتش سوزی با کمک 2 دستگاه تراکتور و 2 دستگاه لودر و تلاش تمامی نیروها در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به طور کامل مهار شد.

شعیری با اشاره به اقدامات پیشگیری کننده و محافظتی در نظر گرفته شده در این منطقه، عنوان کرد: برای پایش منطقه و احتمال وقوع آتش و مهار به موقع آن، همچنان نیروهای منابع طبیعی و یک دستگاه لودر در منطقه حاضر هستند.

کد خبر 936668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha