سازمان آزادی بخش فلسطین هتک حرمت صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اقدام صهیونیست ها در ممنوعیت ورود تعدادی از فلسطینی ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الیوم السابع»، خانم «حنان عشراوی»، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ادامه اشغالگری و هتک حرمت صهیونیست ها در قدس را محکوم کرد و گفت: طی هفته های اخیر صهیونیست ها در راستای سیاست های شوم خود تعدادی از فلسطینی ها را از ورود به مسجدالاقصی منع کرده اند.

 

این درحالی است که حق طبیعی آنان است که از آزادی عبادی برخوردار باشند و شعائر دینی را از اماکن مقدس خود ادا کنند.

 

خانم عشراوی در بیانیه ای که به همین منظور منتشر کرده است، گفت: مقامات صهیونیستی ممنوعیت ورود شیخ «عکرمه صبری»، خطیب مسجدالاقصی را به مدت چهار ماه تمدید کرده اند و برای «ناصر قوس» مدیر «نادی الاسیر» و «جهاد ابوزنید»، عضو شورای قانونگذاری و «فتح حمدی»، یکی از رهبران جنبش فتح حکم ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی را صادر کرده اند.

 

وی اظهار کرد: صهیونیست ها همچنین پنج خانم را به نام های «سندس عوض، هنادی حلوانی، خدیجه خویص، رائده سعید و مادلین عیسی» از ورود به مسجدالاقصی منع کرده اند.

 

وی تاکید کرد: مقامات صهیونیستی هتک حرمت خود را به اماکن عبادی در ماه مارس گذشته افزایش داده و 54 بار نیز مانع پخش اذان از مسجد ابراهیمی شده اند.

 

خانم عشراوی اظهار کرد: اقدام صهیونیست ها منجر به شعله ور شدن فتنه در منطقه می شود و این اقدامات احساسات مسلمانان را جریحه دار می کند.

کد خبر 936708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha